diumenge, 2 de desembre del 2007

Nadal by Berta i Pol




Hem estat molt ocupats a casa.
El dissabte 24 vaig estar a Creativa amb el Joan i la Berta.
Vaig fer els meus dos primers tallers d' scrapbooking, i vaig veure un munt de materials nous per a mi, amb un munt de possibilitats.
De compres poques. Això si, una compra genial: Life Artist de Ali Edwards. Una passada, no m'estranya que l'imitin.
Ja tenim preparades les postals de la Berta i el Pol. En els propers dies comença l'intercanvi a l'escola. És molt divertit.
La Berta es va inspirar a la web de 2peas. Ella volia posar un detall de purpurina daurada, i a Creativa vàrem comprar"Gold Stickles". També volia una espècie de chipboard amb un arbre, així que en vàrem fabricar un, i perquè tingues més relleu el vàrem enganxar amb foam adhesiu de doble cara.
Tots els elements utilitzats provenen de Sabbyprincess : Holiday Magic.
Pel que fa al Pol, ha fet la seva versió a través de la pàgina de Cartoon Network, utilitzant els personatges de la Foster's Home, molt en la seva línia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails