dimarts, 14 d’octubre del 2008

Jana Mes a Mes












Altre vegada la meva neboda Jana és la protagonista. Fer scrapbooking amb fotos de nadons és tant fàcil !!!...
Aquest mini parteix d'una idea molt simple : una foto al mes i un àlbum per les fotos.
Consta de 13 pàgines. La primera fa d'introducció i les altres són una per cada mes. La nena va néixer al setembre, per tant la primera pàgina és la d'octubre i l'última és la del setembre (del 2009).
Com faig sempre segueixo un disseny bàsic que es repeteix : el mes de l'any, els mesos de la nena i la foto, que s'aniran posant a mida que passin aquests mesos. Al darrera de cada full he estampat : Pes, Talla i Altres coses. No es tracta d'un Carnet de Salut, sinó que està pensat per apuntar-hi les coses que va fent, la rialleta, la papilla, una dent, caminar..
Els papers són els de Sassafras i els adhesius i algun segell també. Els fulls interiors són d'un Llibre d'Actes, i per això es veu el segell del Jutjat. Se que pot semblar estrany fer-los sevir així, però jo tinc les meves raons nostàlgiques. També he utilitzat el pinzell de Photoshop de l'Ali Edwards amb el Today You. I ja per últim la decoració de cada full segueix una mica el moment de l'any, així l'octubre representa la caiguda de les fulles, gener les corones dels reis, abril les flors, juliol el sol, setembre el seu aniversari, etc.
La tapa és aprofitada, i a la finestra he preferit posar-hi el nom en comptes d'una foto. La N de Jana està pintada amb Crackle Paint i la resta és estampat. Per últim he enganxat els papers a la tapa amb Gel Medium, i també els he pintat per sobre.

7 comentaris:

  1. Quina sort té la teva nevoda de tenir una tieta que li faci tantes coses boniques.

    ResponElimina
  2. Hola Maica! Una vegada més t'he de dir que mirar les teves creacions són com un oasi en el desert. Sempre tan "senzillament precioses" i on no hi falta detall.

    PD. El meu germà també és nat un 02.09.

    ResponElimina
  3. Aiiii sempre m'encanta tot el que fas, les idees que tens m`'encanteeeeeen. A més ets tan neta treballant, i saps on posar cada cosa, cada detall. "Vamos" que m'encantaaaa.

    Aiiiii et vaig trobar a faltar el dilluns, vaig arribar tard com sempre jejejej però vaig poder veure el mini de l'Esther i la Carla que era requetemoníiisim

    ResponElimina
  4. Es un álbum precioso!!!
    Me encanta, como siempre y que sepas que para mi eres una gran fuente de inspiración.
    Besets

    ResponElimina
  5. És preciós Maica... quins records més bonics tinrdà !!!
    Petons

    ResponElimina
  6. Hola Maica, estos dos últimos álbumes son preciosos. El fondo negro queda genial con lo colorido que son los papeles. Me encanta. M.Carmen

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails