dijous, 22 de gener del 2009

Memòria


Aquesta setmana el meu tribut a la memòria no ha estat deixar constància escrita d'una història passada, sinó una altra opció una mica diferent : un diari. És un tema que intento treballar últimament, ja que és una constància escrita del moment present, no passat, però que pel futur serà història igualment.
Aquí teniu la "Homeopatia per a Despistades". La despistada sóc jo, i com que la homeopatia requereix observació, algun tractament llarg, i visites poc freqüents a la consulta m'he fet aquesta agenda-diari-llibreta per apuntar el que em diu la doctora, el que jo observo ,com reaccionen els nens, i si es posen malats.











Les tapes i els separadors són de polipropilè, amb petites decoracions enganxades amb cinta de doble cara i algun ullet. Els fulls interiors primer els he dissenyat amb Photoshop i els he imprès a casa i tallat per la meitat. La majoria de fulls estan impresos només a una cara, i a la cara de darrera hi he estampat un petit segell. Per la Berta he triat el color verd i una flor i pel Pol el color blau i un arbre.

I aquí teniu el calendari :


Ja vaig dir que l'havia acabat, i si voleu veure'n més fotos aneu aquí.










3 comentaris:

  1. Quina bona idea. Penso que quan el Pol i la Berta quan vegin que anotes en aquesta llibreta es posaran bons de cop: "Teràpia artística*.

    ResponElimina
  2. Me encanta la idea!! Si voy al médico con esa libreta, se la queda.
    Ja, ja!! desde luego, ya no se te va a olvidar nada.
    Besotes

    ResponElimina
  3. ayyy quedo bellisima!!me encanto todoooo!!!que chula!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails