diumenge, 22 de febrer del 2009

Tallers a Blokum







Ahir vaig fer a Blokum un taller molt divertit d'un mini de Carnaval. De fet el format o el disseny es podia aplicar a altres temes. Les assistents, totes maquíssimes i divertides, amb moltes ganes de passar-ho bé, com jo que em sentia com la Reina del Mambo.
Aquest era el meu disseny, amb una miqueta de varies coses, i amb una composició fresca i alegre. Les fotos eren de la Júlia però del 2008, i ara he de fer la nova versió amb la Júlia, la Jana i també el Pol i la Berta, tots ells amb la seva disfressa, més o menys adaptada.

I el proper divendres faré un taller infantil amb la meva versió de la Vella Quaresma "scrapera". És una manualitat que els meus fills han fet de petits i que sempre m'havia agradat :
"La vella quaresma és una vella arrugada i xaruga, amb 7 cames
que va perdent d'una en una a mesura que van passant les
setmanes de Quaresma. Va vestida com una pagesa mallorquina o una vella catalana amb riques robes de seda. A la ma du un bacallà.
Era l'encarregada de procurar de que els infants mengessin peix per
Quaresma, després dels dies esbojarrats del Carnaval." (tret del wikipedia)

3 comentaris:

  1. jeje quina quaresma més divertida. Jo me'n recordo d'ella, cada setmana li arrancavem una cama i ens donáven caramels.
    El mini em sembla super viu i divertit i com sempre un treball que m'encanta

    ResponElimina
  2. No sabia d'aquest costum, m'ha agradat de coneixe-ho. De cada cosa en saps trobar un qué.
    Ja saps que jo no disposo de fer scrap i crec que no hi tindria massa traça. Però ja t'he dit sempre que de tant en tant m'agrada passejar-me per casa teva i veure el "savoir faire" i la finura exquisida que hi poses en cadascuna de les teves creacions.
    Sóm precioses. No són gens recarregdes i a més transmeten con una espècie de màgia que captiva.
    Continua així !
    És tot un gust haver-te trobat en aquest món blocaire-scrap !!!
    ;)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails