divendres, 29 de maig del 2009

Ja surt el sol




Nou Kit de Proyecte pel mes de juny, amb els papers de Lime Rickey de Basic Grey. Aquesta col.lecció ha estat tota una sorpresa. En principi esperava uns colors molt més brillants, però un cop fet el projecte no m'ha decebut gens, tal com m'acostuma a passar amb Basic Grey. També he de dir que a aquest projecte inicialment no li acabava de trobar el fil, però un cop acabat el veig molt i molt divertit i alhora sensible, amb paraules que fan referència a la cançó i també a l'alegria de l'arribada de l'estiu i de l'amor, ple de formes, ple de jocs de transparències, amb els meus topets de tinta d'alcohol, amb les floretes de polipropilè que el meu jefe m'ha regalat i amb les coses simples que a mi m'agraden, una tinta de distress acabada d'estrenar, l'Spiced Marmalade i un abecedari de Purple Onion que imita la màquina d'escriure. Realment m'ho passo molt bé.
Podeu veure totes les fotos aquí

2 comentaris:

  1. Es un proyecto chulísimo y estoy pensando en comprar esa colección, me llaman esos colores a gritos!!
    Besitos.-

    ResponElimina
  2. Maica lo he visto en vivo y es preciooooooooooso!!!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails