divendres, 1 de maig del 2009

Junts









Comença maig, mes de Maria, mes de comunions, mes de la comunió del Pol... i el més calent a l'aigüera, que diuen.

Però no ens posem nerviosos... bé : Maica no et posis nerviosa. De moment tinc idees al cap, papers i altres materials a Blokum, i 22 dies per endavant, o 22 nits per endavant :).
Sigui com sigui jo no falto al meu compromís de cada dia 1, i aquest és el meu projecte del mes de maig :"junts", fet pensant en la nostra propera festa familiar amb motiu d'aquesta primera comunió.
És un àlbum amb 4 fulls de cartró folrats, 4 fulls de paper decorat de doble cara i 4 transparències, i cada element porta la seva decoració particular, seguint un fil comú. L'he fet amb una mica de pressa però el resultat m'encanta, poder perquè aquests papers de Cosmo Cricket són tant especials, són càlids i agradables, nets i alhora una mica gastats. No hi ha res com l'arribada de la primavera per fer scrapbook d'aquell tant dolç, no us sembla ??.

5 comentaris:

  1. Com sempre Maica em deixes amb la boca oberta. I aquests papers son una moneriiiaaaaaa

    ResponElimina
  2. MOLT MACO !!! I tens raó... super dolç.

    ResponElimina
  3. que bonito!!! me gusta mucho el estilo tan suave y los colores!!! precioso!

    ResponElimina
  4. Quina manera més original d'enfocar i representar la 1ªccomunió. Molt bonic!

    ResponElimina
  5. Ayy!! Que ganas de que llegue el día para hacerlo.... bueno, ni niña grande, pero yo lo tendré en casa, ja, ja

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails