dimecres, 1 de juliol del 2009

Diccionari Femení


Aquest mes de juliol es presenta mogudet, amb la vinguda a Blokum de la Pascale Penin, de manera que el meu Projecte Mdemini, o Taller de Projecte, diga-li com vulguis, el vaig fer pensant en que havia de ser un projecte senzill, petit i que passés d'alguna manera desapercebut. El que ha resultat finalment ha estat un projecte íntim i personal, petitó ho és, però en el fons ha resultat ser molt important, al menys per a mi.
Poder passarà inadvertit, ara que estem pensant en vacances, estiu i platja o muntanya, poder el més normal és que la Pascale Penin tingui molta afluència i jo no. No ens enganyem, desitjo que el taller de la Pascale sigui tot un èxit, ho espero de tot cor.

Però em quedaré amb la il.lusió de que he fet un projecte per a mi, un diccionari amb les meves pròpies definicions, úniques i molt meditades, al que li buscaré ("si el tiempo lo permite") les meves fotos més significatives.
Totes les imatges les podeu veure aquí

3 comentaris:

  1. Preciós. Si el veu la Pascale alucinarà.

    ResponElimina
  2. Hola Maica! Et seguisc des de fa un temps i m'encanten els teus treballs. Crec que els he vist tots! :) Tan sols volia saludar-te, ara que m'he fet un blog. Ahh el Diccionari Femeni està genial, llàstima no viure més prop per poder fer-lo. Besets

    ResponElimina
  3. Hola no se qui sou però jo pensava que en aquest bloc hi habia un diccionari català. Bic a Barcelona i hem dic Mireia i vaig a 1 de la Eso.
    bueno dw

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails