diumenge, 4 d’octubre del 2009

12 històries


Ja he començat el curs de l'Ali Edwards, Yesterday and Today. És una meravella, simplement parlar de fotos i paraules, d'actituds i d'històries per explicar. Per uns moments torno al scrapbook que més m'agrada, sense marques de paper, ni tintes, ni segells, ni màquines.
I aquest és un primer layout que he volgut fer, tot i que no entrava a les tasques de la primera setmana, amb les meves 12 històries, unes d'avui i altres d'ahir. En les pròximes 12 setmanes han d'anar prenent cos i vida i han de ser part també de la meva memòria.

6 comentaris:

  1. és molt macu Maica!
    He comprat tots els segells de blokum en català! són genials, gràcies!

    ResponElimina
  2. Quines paraules! Aquest curs que fas ha de ser xulíssim!

    ResponElimina
  3. Hola Maica! Es muy importante, si es verdad que hacemos nuestros Scrap como recuerdo, el dejar plasmado muy bien nuestros sentimientos de ese momento, y que sucedía. Veo que muchas veces es sólo técnica, pero crónicas muy pocas.

    En tu caso me encanta, siempre haces unas crónicas maravillosas.

    Saludos!

    ResponElimina
  4. M'encanta aquest planning.
    De fet, crec que m'he sentit identificada amb moltes coses.
    Per això tinc tantes ganes de veure com ho vas desenvolupant.
    Petons

    ResponElimina
  5. Un escrit maquíssim, un estudi molt interessant,
    petonets,
    çCarmen

    ResponElimina
  6. Preciós!!! Com tot el que fas, per cert.
    A veure si més endavant tinc més temps i puc dedicar-me a aprendre photoshop.
    Saludets!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails