dimecres, 28 de juliol del 2010

24 dies al sol



Comencem les vacances.

I també inicio un nou projecte per recollir aquests dies : "24 dies al sol". Aquest projecte està inspirat en el 365 dies de l'Ali Edwards, així com altres projectes com el One Week o el December Daily. Són mostres de com d'una manera meravellosa és pot explicar el dia a dia de la nostra vida quotidiana, d'un periode concret de temps o d'un esdeveniment, amb simples observacions i amb petits reculls de pensaments.

En el meu projecte jo em vull sentir la protagonista, de manera que em proposo fer-me una foto diaria. Jo que faig sempre les fotos de tot i a tots, aquest any faig les maletes amb el ferm propòsit de fer-me les fotos jo mateixa : davant d'un mirall, amb l'auto-disparador, fotos dels peus o simplement demanant que me la facin. És un projecte amb un enfoc diferent, ja ho sé, perquè justament les vacances són periodes molt familiars on es presten les fotos de grup i d'activitats conjuntes. Però també són periodes de relax, de reflexió, d'observació, de descans... i aquestes activitats són poder més íntimes. De manera que vull desenvolupar aquest any un àlbum de fotos especial, aprofitant que les vacances seran més llargues del que és habitual.

Inicialment només necessito la càmera i una llibreta on cada dia prendre anotacions breus sobre diferents aspectes :

- Avui vull recordar que
- Avui he gaudit amb
- Avui he pensat que

I un sobre per cada dia, on posaré un paper o objecte. Només un.


I res més. Bé, obviament també tindré les meves fotos dels nens a la platja, del Joan cuinant plats pel meu àlbum "Sopes Mallorquines", i les meves postes de sol, les fotos de cada any a la piscina, a Es Trenc, al Bona Taula i poder també al Cassai ..., tot tindrà un espai al "24 dies al sol", però aquest any jo explicaré l'història desde la meva visió més íntima.


I el títol : "24 dies al sol", perquè cada dia serà diumenge, em tocarà el sol a la cara, respiraré aire pur i gaudiré de la natura, de la pau, el silenci, la bona lectura i els espais oberts.

Us animo també a realitzar el vostre propi "X dies al sol", i a que us doneu compte de que només 1 dia al sol val tant com 1000 dies a l'ombra.


Bones Vacances.


7 comentaris:

  1. m'ha enkantat la idea!!!! Potser ho faré amb alguna variació (o no), però em sembla fantàsticc!!!! bones vacances!

    ResponElimina
  2. Bones vacances, Maica!!! que descansis molt i disfrutis de tot!
    petons!

    ResponElimina
  3. Doncs a fer fotos ben macas i bones vacances!

    ResponElimina
  4. Em penso que faré algo semblant, m'ha encantat la idea !!

    Bones vacances !!

    ResponElimina
  5. Hola Maica!
    No sé com, ni per on començaré... però m'has animat amb la teva entrada del blog d'avui... potser seran: 7 dies a Nova York o 7 dies al sol de Nova York, però m'ha "enganxat" la teva idea i proposta... ja veurem com m'ho faig i sobre tot la mentalització personal de ser jo i no disparà sempre les fotos al meu marit... moltes gràcies, sempre amb genials idees i a més compartint-les!

    Que passeu molt bones vacances i sobre tot a gaudir-les!!!!!
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  6. quina gran idea... m'ho pensaré!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Com m´ha agradat la idea !!!!
    I la manera com ho has explicat m´ha captivat ...
    Gaudeix d´aquests 24 dies al sol.
    Una abraçada,
    Anna gs

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails