divendres, 23 de juliol del 2010

I per acabar la setmana

Demà faig l'últim taller del mes del "Descobrir Món", que retornarà el mes de Setembre. I també jo aquesta setmana he estat treballant en el meu propi àlbum de viatge. Vaig començar fent-lo però vaig deixar-lo aturat per preparar la maqueta que s'utilitza en el taller, amb més decoració. I aquesta setmana ja he preparat totes les fotos, en total 6 de 15x20 cm i 55 10x15, la majoria amb fotos petites a dins, que he retallat i després enganxat als fulls de l'àlbum.

Aquesta és una de les pàgines del apartat Punt d'informació, amb la meva foto preferida de la Torre Eiffel. El paper decorat amaga un desplegable on va tota la informació del lloc.

I una petita mostra de les fotos que hi han a continuació.

Aquesta és una pàgina que m'agrada especialment, tot i que quan fem el taller totes protesten !!. Fer les banderetes és d'allò més relaxant....

I també les de decorat addicionalment amb fotos. Aquest apartat m'agrada molt, ja que qualsevol viatge familiar implica una part molt única de moments d'esbarjo, de descans, de relax, d'optimisme, que val la pena mirar per separat, lluny de monuments i pintures.


Algunes sèries de fotos divertides. Moments que ens defineixen, per lluny que poguem estar de casa.
I per últim : Carta del Pol !!!!!. Adjunta un bracelet per a mi (oooooohhhhh) i una llista de coses per fer :
- Marcar els dies del seu calendari.
- Comprar-li la Dibus.
- Portar la Wii a casa el Sacha.
I també sembla que hi ha hagut una baixa per varicel.la .

I això és tot. Que passeu un bon cap de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails