dilluns, 16 d’agost del 2010

17

Dia 17. Faig un parèntesi en la meva lectura actual i dedico el dia de platja a aquest llibre infantil que la Conxita li ha deixat al Pol. Després de la primera pàgina el Pol ha decidit que per ell era massa complicat. És un conte sobre el Comte Arnau, una novela d'aventures per majors de 12 anys, tot i que jo penso que per copsar-hi bé el sentit i gaudir-ne del tot n'has de tenir uns quants més. Sigui com sigui, el meu interès en la seva lectura ha estat motivat pel fet de que l'autor és veí nostre, coincidim cada any, però per prudència no haviem aprofondit massa en les activitats de cada un de nosaltres, fins ahir.
Jo, al meu torn vaig explicar què és l'scrapbook, i ja us podeu imaginar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails