dissabte, 21 d’agost del 2010

23


Dia 23. Una imatge que s'ha repetit dia rere dia, de nit a la terrassa, al costat de la piscina, al matí mentre esmorzo : el meu diari on cada dia he deixat constància d'allò que volia recordar, allò que em feia gaudir, algun pensament per compartir, i també alguna anècdota. Vaig començar amb alguna dificultat, perquè jo no he escrit mai un diari, mai de mai. Però amb el pas dels dies ha esdevingut una pràctica gratificant, tot i que en algun moment hauria volgut poder recordar les paraules exactes de les nostres converses, o algun comentari del Pol. Són tantes les coses que voldria recordar...

També he estat llegint des del dia 8 el blog de Elle's Studio, amb la seva fantàstica sèrie de col.laboracions de dissenyadores americanes : Journaling in your own words on expliquen durant 3 setmanes perquè el journaling és important per elles, si escriuen molt o poc, i també la tècnica que utilitzen. És molt interessant.

Jo mateixa he pensat aquests dies la resposta a aquesta pregunta. Perquè és important el journaling ?. Igual que elles busco deixar històries escrites, en algun moment serà la nostra memòria com el journaling d'aquests 24 dies al sol, però també és la forma d'expressar els meus sentiments envers la meva família i que ells ho puguin llegir ara i en un futur, i també és la manera de parlar de mi. Sempre hi ha algú que escolta. Jo mateixa espero rellegir els meus journalings en un futur, i escoltar la meva veu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails