dijous, 30 de setembre del 2010

CZ. Setmana 9. I més línies.

I seguint amb la setmana 9 del curs de la Cathy Zielske, Design your Life, aquesta és la segona pàgina a fer. És, com podeu veure, una doble pàgina on es treballa el tema de la línia i les composicions lineals que donen estabilitat. Penso que és un tipus de disseny de pàgina molt propi de la CZ i que realment és molt equilibrat. I és que en disseny la línia horitzontal dóna sensació d'equilibri.




El seu disseny portava una etiqueta diferent, però jo he volgut tornar a utilitzar la meva màquina d'escriure i fer de les meves.

El 40 l'he fet utilitzant uns números de cartró de Basic Grey, que tinc de fa temps, fent-los servir de plantilla, i els he retallat a mà i després he enganxat el 40 anys a sobre, d'un abecedari de foam d'American Crafts. El paper és de Basic Grey, de la col.lecció Lemonade, i les cartolines de 12x12 són de Bazzill.
I apart d'aquesta doble pàgina porto uns dies fent el proper projecte de MdeMini i també el meu projecte per al Pol, un Diari Escolar. Aquest any el Pol fa sisè de primària i vull fer-li un recull de fotos de tota la primària, igual que vaig fer amb la Berta en el seu dia. Podeu veure el projecte de la Berta aquí. Però el del Pol vull fer-lo una mica més ampli i també amb més fotos, poder perquè amb ell ja tancarem una etapa escolar on les mestres són estimades, les festes són un esdeveniment molt celebrat i les excursions una aventura. I és que la ESO és tota una altra història, tot i que els mestres també s'estimen, però de manera diferent.

Passeu per MdeMini si voleu veure un petit avanç i explicació del nou projecte d'Octubre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails