divendres, 10 de setembre del 2010

CZ.Setmana 8. Èmfasi

Sí, encara dura el curs. La setmana 7 vaig començar el tema de l'èmfasi, i a la 8 també però amb diferents idees de composició. En aquest layout d'avui l'èmfasi es genera creant una part inferior consistent. Això ho podem fer amb una foto gran, que ocupi quasi bé tota l'amplada de la cartolina de base. En aquest cas la foto és de mida 15x20. També aconseguiríem encara més èmfasi si li posem una base a sota la foto, per ex. d'un altre color, de manera que encara la destacaríem més.

Jo he canviat una mica la zona de journaling i he fet un petit experiment amb la meva màquina d'escriure dels anys 70, a la que li estic traient la pols !!. Degut a que la cinta està molt gastada he resseguit amb un punta fina les lletres, i m'agrada molt com ha quedat. Suposo que ho aniré repetint, ja que escriure a mà em segueix costant.
Encara em falta acabar un segon layout, amb tope d'èmfasi, però aquest el deixo per dilluns.
Que passeu un bon cap de setmana.

2 comentaris:

  1. Caram, la màquina d'escriure!! això si que és vintage!!!
    Molt xulo el LO, amb aquesta foto tant particular que centra l'atenció.
    Ptns!

    ResponElimina
  2. Ostres, m'encanten les fotos, la distribució, els colors.... Perfecte!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails