diumenge, 21 de novembre del 2010

7 dies, paraules, definicions

Després del Imatges d'Advent, que us ensenyava una miqueta abans, aquí teniu el que serà el meu àlbum de Nadal d'aquesta any : Set.

Aquest projecte és un recull dels nostres 7 dies especials de Nadal, moltes fotos amb la família, a la cuina, a la taula, a la sobretaula, amb els regals, i moltes fotos de petits detalls que són part sempre de la nostra vida, i aquests 7 dies també.

I els 7 dies són :
24/12. La Nit de Nadal
25/12. Nadal
26/12. Sant Esteve
31/12. Cap d'Any
1/1. Any Nou
5/1. La Nit de Reis
6/1. Reis

Aquest any he buscat una paraula per cada dia. Li vaig preguntar al Joan : "Quina paraula et suggereix el Nadal ?"... millor no segueixo...
Jo faig scrap per celebrar, i cada any defenso que el Nadal em porta il.lusió, alegria, dolçor, amor, fa néixer cada any alguna cosa que només neix per Nadal. De manera que aquest any he pensant que volia deixar escrites 7 paraules que defineixen els meus 7 dies, i com tota paraula té una definició, doncs res més fàcil que buscar-la al diccionari.
I després de buscar-la al diccionari, llegeixes el seu significat estricte i te'n adones de com d'especials son les més simples, evidents i òbvies definicions.

La meva paraula pel dia 24 és Llum : una de les formes d'energia , capaç d'impressionar els òrgans de la vista i que permet veure els cossos.

La llum ens permet veure el que ens envolta. Així de simple.

I la resta dels dies també tenen la seva paraula i la seva definició.

El meu àlbum està tot just començat : l'historia triada, l'estructura també, però falta el més important : les fotos i les paraules que quedaran de cada un dels dies.
Avui us volia ensenyar una mica com serà, però també volia que us animéssiu a pensar en què és el Nadal per vosaltres, i que en deixeu una constància escrita.

4 comentaris:

  1. Maica! Com tots els teus treballs, exquisit, dolç i precios! =) Un petonet desde Colòmbia!

    ResponElimina
  2. És molt maco i admiro la capacitat de poder crear sense fotos a mí s'em fa una muntanya però es clar sino m'espavilo s'em passarà l'arròs jejejeje.

    A veure si m'animo al menys en estructurar.

    Petonets

    ResponElimina
  3. M'agrada molt aquesta idea... a veure si ho puc fer jo també!

    ResponElimina
  4. No fa gaire que he començat en aquest univers que és l'scrap . Genial aquesta idea dels 7 dies de Nadal i els treballs exquisits. Tot just estic acabant les targes de Nadal per a la família.M'he animat a fer un treball amb aquesta direcció. Moltes gràcies!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails