divendres, 31 de desembre del 2010

Aquest Petit Mot

Demà comencem any, i jo també el nou curs de l'Ali Edwards, One Little Word a Big Picture Classes. Com a fidel seguidora d'aquesta gran dissenyadora, no vaig dubtar en apuntar-me al seu nou curs on line, que dura tot l'any, amb la finalitat de fer un projecte que "defineix, celebra i fa més visible" (segons l'AE) la paraula que trio : Ordre.


Aquesta paraula esdevindrà durant 2011 una linia a seguir, un objectiu, un propòsit. És una bona manera de centrar-me en un punt concret, i ara que encetem any és el millor moment per començar.

Ja és el tercer any que segueixo la seva proposta, Silenci va ser pel 2010 i Memòria pel 2009, i he pensat que li havia de buscar una traducció al català. "Aquest petit mot" m'ha semblat una versió escaient, és una manera d'apropar a la meva llengua el que aprenc i, tot i gaudir al màxim dels continguts, penso que així personalitzo més la idea i el projecte resultant és més meu.


Aquest full és la tapa de l'àlbum que durant l'any es va desenvolupant, tot i que jo l'he modificat una mica.




Ordre, aquest petit mot, element necessari per organitzar millor els nostres records, fer un scrap més estructurat, coherent, meditat, i gaudir dels moments actuals però també molt dels passats.


I amb One Little Word o no, com sempre, que tingueu un feliç 2011.
Un petó
Maica.

5 comentaris:

  1. Bon any nou Maica!
    un projecte fantàstic per començar l'any. Sempre em deixes embobada!
    Petooooons

    ResponElimina
  2. Feliç 2011 per tu també, Maica! que el nou any vingui carregat de coses bones i d'ordre!!
    Ptns

    ResponElimina
  3. Molt xulo Maica! i bona paraula.
    Et desitjo un mooooolt bon any nou amb moltísssim ordre!
    Feliç any 2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Petonets xoxo

    ResponElimina
  4. Feliç 2001, Maica. Un petò de Any Nou ♥

    ResponElimina
  5. Bon any nou, Maica!!!!
    Molt encertat aquest petit mot :)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails