diumenge, 12 de desembre del 2010

December Daily 8 to 11

Ja sabeu que el meu àlbum segueix una estructura que es va repetint per cada dia : primer paper decorat de la col.lecció Noël de la Teresa Collins i després una cartolina on enganxo la foto de mida 10x15 cm, l'etiqueta rodona MdeMini amb el nº escrit en català i alguna decoració, o bé de les pròpies etiquetes de la col.lecció o amb estampació, o amb algun paper que m'interessa conservar. És simple, tot i que cada dia té una petita cosa que el fa diferent de l'anterior, a més de la foto, una mica de Nadal de vegades però també molt quotidiana, com a mi m'agrada. I al darrera de la cartolina blanca, una mica de resum del dia.

Dia VUIT :

Reunió familiar. Primer pensava que la foto més escaient era la foto de grup, però després vaig decidir que la gran protagonista silenciosa del meu dia vuit era ella, la Lola, la meva sogra. Un any més ha fet una gran quantitat de canelons deliciosos que ens ha servit amb dedicació. Va per ella el nostre dia vuit.
Dia NOU :


Dia de Regals. M'he trobat amb la Irene a Barcelona, per fer-li arribar unes coses i, ves per on, m'ha portar un clauer comprat a Cartagena de Indias, una preciositat feta amb llavors o pinyols. I el Joan m'ha portat un regal que li ha donat el seu cap, un punt de llibre fet a Corea del Sud.

Aquest és el sobre i la targeta on anava el punt. És una bonica peça metàlica amb un cordillet que es deixa fora del llibre, i que té uns nusos molt típics de Corea. I a la part metàlica hi ha gravat també un detall de la tradició coreana. Concretament el meu punt fa referència als estels que fan volar com a pregraria, o que també es feien servir durant la guerra per a comunicar-se.
Dia DEU :


Avui m'he trobat aquest bonic arbre a l'entrada de l'edifici on tinc la feina. Aquests dies faig fotos al matí quan deixo el tren, ja que porto la càmera al bolso, i encara la duia penjada quan he entrat i l'he vist, ple de boletes, llums i decoracions fetes amb paper blanc, i amb els Reis per terra fent camí cap el neixement.
Dia ONZE :

He començat amb taller d'scrapbook al matí i a la tarda estàvem convidats al Show de Grans. Per entendre'ns, la Berta és de la Colla de Grans del grup d'esplai de La Trepa, i avui han fet un show amb espectacle, balls, gags i nosaltres els pares entre actuació i actuació hem jugat al Quinto de Nadal.
I fins aquí el dia 11.

3 comentaris:

  1. Com cada any espero el dia que penjes el teu diari de Nadal. M'agrada molt el teu àlbum i les teves fotos, però les teves paraules..... m'encanten!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Molt maco el diari de Nadal Maica amb aquests papers de la Teresa Collins!!
    Petons :)

    ResponElimina
  3. Hola Maica!

    Sempre es per mi un plaer visitar el teu blog! Ja t'ho pots començar a creure, perque també a mi (com a l'Esther) m'encanten les teves feines i em deleixo llegint-te. He tirat enrrere al teu blog fins a 4 entrades anteriors, prometo arribar fins on em vaig quedar i ja t'ho faré saber.

    Per ara, dir-te que el teu diari d'advent es suma a les teves joies de scrap.

    Finalment t'agraiexo les teves paraules al meu blog.

    Un petó

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails