dijous, 30 de desembre del 2010

Para no ver el final


Penso que en aquests moments cap frase pot ser més inspiradora, un any que s'acaba, etapes que volem tancar... i el millor de tot és que no hi ha un final, sinó un començament, un any que arriba i noves etapes per tirar endavant, nous propòsits, noves il.lusions.


Prefiero morir primero, para no ver el final...


I és que no hem de veure mai el final. Però aquesta nit sí que em moriré de gust al concert dels M Clan, a Razzmatazz. Aquest grup és un dels meus vicis ocults, que m'ha acompanyat durant anys i avui finalment els veuré en directe.


I per si voleu escoltar el seu Para no ver el final, aquí el teniu.


1 comentari:

  1. Quina enveja!!!
    Es un dels meus grups preferits i no sabia que avui actuaven a Barcelona .... Tampoc hi puc anar doncs estic malalta però segur que disfrutaràs moltissim.
    Passa-t´ho molt bé.
    FELIÇ ANY NOU,

    ANNA

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails