diumenge, 9 de gener del 2011

7 dies, paraules, definicions

Aquest cap de setmana he començat a organitzar les fotos dels dies de Nadal, pel meu àlbum "7".
És el tercer any que faig aquest projecte, tot i que cada any intento veure'l des d'una nova perspectiva. Així el 2008 era un recull de dites populars que vaig trobar per cada un dels 7 dies que son significatius pels nostres Nadals.


I pel 2009 tot el projecte va acompanyat de la lletra d'una cançó de Nadal, concretament la lletra de "Quan Somrius".



I per seguir amb la meva tradició, un cop més apareix el meu projecte "7", aquesta vegada amb 7 dies i també 7 paraules i 7 definicions.

Cada dia he escollit una foto significativa i també una paraula, que acompanyo amb la seva definició, res tant simple com obrir el diccionari i copiar.


24. Llum : Forma d'energia que ens permet veure el que ens envolta.


25. Estimació : Acció d'estimar, afecte i tendresa.


26. Joia : Alegria festiva, estat de felicitat.


31. Final : que és la fi d'una cosa, última part.


1. Inici : Punt en el temps o espai en que qualsevol cosa comença.


5. Il.lusió : engrescament que s'experimenta amb l'esperança o la realització d'alguna cosa.



6. Regal : cosa plaent que hom ofereix en ocasió d'un esdeveniment feliç.

Gairebé podria fer el projecte amb aquestes set fotos, però no em puc estar de posar-ne més, de manera que encara queda feina per fer, fotos per imprimir i pàgines per decorar.

3 comentaris:

  1. Hola,Maica!! Que bé et quedarà l'àlbum amb aquestes fotos tan maques :) Quan faràs el Taller? Jejeje

    ResponElimina
  2. Molt maques les definicions, trovo que les paraules estan molt ben escollides.
    Petons
    Miriam

    ResponElimina
  3. com sempre preciós!!! jo no se d'on treus el temps perquè no pares i tots els detalls són perfectes!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails