divendres, 25 de març del 2011

18 places for Laura. 5


I altre cop el 8 fa referencia a la quantitat de nens : a les nostres celebracions familiars sempre són 8, ja que també ve el Roger, fill de un cosí germà del Joan. I vuit són els que formen aquest equip. Per a mi que vaig ser filla única 9 anys i em veia molt poc amb els meus cosins, veure tota aquesta colla em fa realment feliç. Tot i que, fins fa ben poc, tots junts eren un perill.
També he decorat fonamentalment amb números.



La pàgina del lloc té les seves fotos posades dins de fundes petites de plàstic.


I la pàgina del 9 té aquestes dues fotos divertides que el Joan els hi feia als nens quan venien a casa. Ara ja és més difícil tenir fotos d'aquestes.
La decoració li dóna un aspecte més infantil a tota la pàgina, amb aquests nen i nena fets amb un troquel de Sizzix.



I els llocs a visitar, amb una mica de decoració amb estampació, i també aquesta foto petita penjada d'una agulla.

I arribem a la meitat del projecte.
Val a dir que ha estat una feinada tot l'àlbum, encara que la decoració sigui mínima.

1 comentari:

  1. m'agraden molt Maica,son perfectes i amb el teu estil tan net i personal.Petons!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails