diumenge, 13 de març del 2011

OLW. Març

Aquest mes de Març no he volgut deixar pel final la proposta de l'Ali Edwards al seu curs OLW, o Aquest Petit Mot, com jo li dic.
La tria d'una paraula per un any persegueix, sota el meu punt de vista, un intent de marcar una finalitat o un objectiu a seguir. Sembla una tasca fàcil però realment no ho és i tot i que d'una manera subtil aquest petit mot et pot acompanyar tot l'any, el cert és que no resulta massa rellevant enmig de totes les coses, plans, idees i pensaments que tenim a cada moment. Malgrat això, cal fer un exercici de concentració i tornar al punt inicial i que aquest mot ens torni a donar energia.

El meu mot, per si no ho sabeu, és Ordre. Penso que és un mot difícil, ara que m'hi poso; ja podia haver-ne triat un altre, com descans o relax.... Bé, la qüestió és que aquest mes toca avaluar com portem el tema, i això és el que he fet.


També us he de dir que he adaptat una mica idea de l'AE. Utilitzant el material que es pot descarregar jo he definit "a la meva" el meu reencontre amb l'Ordre :
  • He escrit el que he fet fins ara, de fet poca cosa.
  • He descrit com em sento en la meva relació amb el mot.
  • He marcat un objectiu per abans que acabi el mes. És un compromís seriós.
  • Per acabar m'he dissenyat a mi mateixa una etiqueta per donar-me ànims.

La decoració no té res a veure amb el disseny de l'AE, ja que ella utilitza uns fulls amb bosses de plàstic que jo no m'he comprat, on les etiquetes hi encaixen perfectament, però així també m'agrada.


I ja per últim, per si us voleu donar una mica d'ànims com jo, aquí teniu l'etiqueta. Podeu fer un "guardar imagen como" clicant el botó dret del ratolí. 

4 comentaris:

  1. M'encanta com sempre, m'agrada molt el teu estil tant "lliç" i "net" gràcies per anar-lo compartint!

    ResponElimina
  2. una pàg molt ben estructurada per tanta lletra, deu n'hi do els objectius i el que has fet, que no és poc!
    t'admiro per tenir-ho tot tant ben ordenat. Uff quina feinada.
    Ptooooonns!!

    ResponElimina
  3. Ai que bé Maica! Molt maco!
    Jo he fet la part "fàcil" de triar els papers que omplen cada butxaqueta... però encara no he escrit res.
    Tinc l'objectiu del mes. Això si.
    Petons

    ResponElimina
  4. Doncs jo crec que has ordenat un munt de coses,ja! només de pensar en les fotos digitals ja se me'n van els ànims... però ara podré fer servir la teva etiqueta! Moltes gràcies!
    Ptns

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails