diumenge, 26 de juny del 2011

Imatges que no se'n van










Aquest cap de setmana he incorporat els meus darrers layouts digitals al meu àlbum Digi-Total. Tinc tots els comentaris al dia també, de manera que cada layout té una mica d'explicació que el caracteritza.

I també he fet aquest mini-àlbum : "Paraules que no s'esborren, Imatges que no se'n van. És un títol molt escaient per un àlbum d'scrapbooking, no trobeu ?. De tant en tant faig minis amb lletres de cançons, és una manera d'acompanyar fotos que m'agraden amb texts bonics que al llegir-los ressonen amb la seva melodia.

Les fotos ja les vaig ensenyar dies enrere. Vaig crear-me varies plantilles amb photoshop i vaig anar col.locant les imatges, decoracions i text. Un cop impreses vaig doblegar-les per la meitat i enganxar-les l'una amb l'altra amb una cartolina adhesiva de doble cara, fent un llibre. La primera i última  pàgina d'aquest llibre és una cartolina amb textura de Jenni Bowlin una mica desgastada amb paper de vidre, per destacar les lletres. La mida resultant és de 9,5x19,5 cm.

Les tapes estan fetes amb un paper digital d'Ali Edwards, des-saturat perquè quedés gris i imprès en "canves", un paper especial per impressora inject amb textura de llenç de pintar quadres. El llom està fet amb un material flexible folrat de roba negre per enquadernació. Bé, la meva tècnica d'enquadernació és molt personal, de manera que no cal comentar-la massa.

I per acabar, ja que volia que el meu mini no fos un àlbum 100% digital li he troquelat alguna forma a cada pàgina amb el mateix paper fotogràfic, per donar una mica de relleu però d'una manera molt subtil. Quasi no es nota.

I fins aquí aquest mini. Ens veiem aviat amb el mini de Sant Joan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails