diumenge, 19 de juny del 2011

Jo i la meva ombra

Ahir vaig rebre una informació de Big Picture Classes sobre un curs de gestió d'ombres amb Photoshop. És un curs on line que imparteix la Peppermint Granberg. Mentre dubto si fer-lo o no he estat mirant el blog de la dissenyadora i aprofitant, intentant entendre i practicant les nocions bàsiques sobre "drop shadows" o ombres paral.leles que dóna. He de dir que dominar el tema em sembla molt complicat només veient la de coses que es poden fer perquè un layout digital sigui com un de veritat, però tot té la seva part divertida.

De moment he fet algunes proves amb fotos de la comunió del Miquel :


Com sempre dic el millor són les fotos, però també m'agrada progressar en l'aspecte que tenen les decoracions que acompanyen les fotos, i penso que només amb aquest tutorial gratuït he donat un salt important . Aquest layout està fet amb un paper digital d'Ali Edwards i l'etiqueta petita també és un disseny seu, mentre que l'etiqueta blanca és meva, del kit "Cartes d'amor" per MdeMini.

Degut a les meves darreres compres d'elements digitals tinc algunes decoracions que evidentment estan en anglès, i que també m'agrada utilitzar-les juntament amb paraules en català.




Amb aquesta foto de grup he fet dues versions : en el primer disseny és el punt d'interès principal, mentre que en el segon cas la foto té el seu lloc però guanya importancia l'espai.

No sabia amb quin layout quedar-me, de manera que els he posat tots dos. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails