diumenge, 3 de juliol del 2011

Let's go


Aquest és el meu mini-àlbum de Sant Joan. És un d'aquells rituals que repeteixo cada any, juntament amb l'arribada de l'estiu, el sopar a la fresca, els petards, la coca i el cava.

Aquest any però el nostre Sant Joan ha estat una mica diferent, ja que hem tingut la companyia de l'Àlex, el cap del Joan, que ha acabat a Sabadell després d'un viatge per Europa. I d'aquí n'ha sortit el títol del projecte : "Let's go a tirar fireworks" o "anem a tirar petards", segons el Pol que no sabia dir-ho del tot en anglès. Va ser la frase més repetida des de les 21.00 fins les 23.00 h., cada 10 minuts aprox. !!. Era obligat doncs posar-li aquest títol.

L'àlbum el vaig comprar en el meu únic viatge a París, al Version Scrap, i guardat estava. Suposo que només podia ser utilitzat per un projecte d'aquest tipus, fonamentalment pel problema que representa a l'hora de posar-hi les fotos, que sempre s'han de retallar, o s'han de posar molt petites. Però bé, aquí el teniu, folrat amb cartolina i pintat amb esprai blau. Les lletres són d'un abecedari de cartró i estan folrades amb el paper decorat que he anat utilitzant en els interiors.


Les fotos estan impreses a 10x10 cm., tot i que després les he retallat una mica. Cada full on hi va foto ha estat estampat amb un segell de Hero Arts de puntets, amb color blau o amb color taronja.


Aquest any vaig escriure un diari que començava el 23 a la tarda i acabava el 24 a la tarda. El vaig escriure el mateix 24 per tal de no oblidar coses. I després ho he transcrit aquí. La meva lletra no m'agrada massa, però el que sí tinc clar és que si no escric amb paper pautat encara m'agrada menys, de manera que vaig enganxar els fulls-estrella a un A4 i els vaig passar per la impressora per tal d'imprimir aquestes ralles i poder escriure-hi després tot el diari.


Els texts queden sempre a l'esquerra i a la dreta hi ha foto, i també hi ha fotos que van seguides, com aquesta que és compartida entre un full i l'altre. Les fotos segueixen un ordre bastant cronològic, tot i que no es corresponen del tot amb el que s'explica en el text.






Hi ha molt poca decoració, per tal de no amagar protagonisme a les escapçades fotos. El que té de diferent el projecte d'aquest any és bàsicament el diari, ja que al ser un Sant Joan bastant irrepetible he pensat que era bo de fer-ne la crònica.


I fins aquí el projecte. No he posat totes les pàgines per no cansar. En total hi ha 7 pàgines escrites i unes quantes més amb fotos.

I parlant d'un altre tema, aquest divendres vàrem anar de festa : un grup de mares de la classe del Pol va organitzar una festa sorpresa de final de primària.



Va ser molt divertit i també emotiu gràcies al seu esforç desinteressat, i els nens van gaudir d'allò més. I és clar, els grans també.

Ara toca l'ESO, però això ja serà al setembre.

3 comentaris:

  1. Què xulos aquests dos últims àlbums que ens has ensenyat! preciosos!
    Ptns

    ResponElimina
  2. Hola, que bello tu álbun... me encantó y el detalle de escribir en cada hoja lo hace más especial, cariños.

    ResponElimina
  3. Lo que no consigas encajar tú.. Te ha quedado genial!!
    Besitos.-

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails