dilluns, 9 d’abril del 2012

La Mona i el Mico

S'acaba la Setmana Santa, amb el dia de la Mona. Jo, com molts de vosaltres també tinc fillols i filloles, de manera que alguna coseta d'scrapbook sempre miro de colar-la. Que es noti, no?.

I aquesta és la Mona d'enguany pel meu nebot i fillol Miquel Oller i Centelles, un guapíssim rosset de 10 anys, bon nen i divertit, que sempre em recorda al Pol.

Ja veieu que no és una Mona de xocolata. La veritat és que no li he comprat mai, sino que sempre he fet altres coses més útils. Aquest any he utilitzat una paper bag de 7Gypsies i a dins li he posat una targeta amb sorpresa.


La targeta mesura 10 x 30,5 cm. i l'he decorat amb un òval de cartolina blanca a la que li he donat textura amb una carpeta d'Embossing de Tim Holtz. També podeu veure una de les meves etiquetes, cinta, repunt a màquina i una M adhesiva.


I l'interior té una bosseta de plàstic amb dinerets a dins.



El paper utilitzat és el meu més recent descobriment, la marca ILS, polonesa, fantàstica, amb un equip de disseny genial. Ja m'en sentireu a parlar, ja ho veureu.

I vosaltres, sou de Mona o de Mico.

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails