diumenge, 13 de maig del 2012

Digi-Total



Avui torno al digital, després dels dos darrers projectes, més tradicionals.
Ja us podeu imaginar que m'encanta aquesta foto, no li podria demanar res més : la sensació de llibertat que desprèn, d'alegria, frescor, tantes coses que la Berta mostra amb aquesta força seva que la porta fins l'infinit.

Per fer aquesta foto jo em vaig quedar al camí i la Berta estava dreta en un terreny que quedava un metre aixecat , de manera que un cop va saltar la imatge queda realment maca.
Els elements decoratius son una mica les meves constants : data, la lletra, la repetició, i també una de les noves etiquetes de MdeMini, amb un color i una composició molt agradable.

Espero que us agradi, i que passeu un bon diumenge, bé, el que queda d'ell.

5 comentaris:

  1. Preciosa pàgina! El que dius la teva sensació de llibertat. Un petó.

    ResponElimina
  2. Uau... Magnífica foto i treball molt creatiu.

    ResponElimina
  3. és just això, el que ens omple d' engergia positiva i força per mirar endavant!!
    m' encanta el que transmet, la foto i el layout.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails