dijous, 21 de juny del 2012

Fi de curs

Doncs ja hi tornem a ser, acaba l'escola i és hora de donar gràcies. Aquest any la classe del Pol no ha fet un regal conjunt perquè tornaran a tenir la mateixa mestre el curs vinent. Però a mi sempre m'agrada fer un detallet acompanyat per una targeta. 

El regalet és una planta, molt típic però sempre agrada, i la targeta aquí la teniu : la mida és 15x15 cm, feta amb paper decorat de Girl's Paperie, marca que ja no existeix, per cert. I apart d'alguns elements decoratius, podeu veure una etiqueta de MdeMini, tot i que aquesta no està a la venda, sinó que és gratis i la podeu obtenir aquí.


I aquí teniu una part prou important per a mi i que mai no em deixo : la signatura, aquest petit ocell estampat.


I parlant de signatura avui us parlaré de la història de la meva signatura.
Un dels principis que expressa l'Ali Edwards en el seu llibre A designer's Eye for Scrapbooking es "Mind your manners", on reflexiona sobre la importància de identificar el propi estil, identificar quins son els materials que utilitzem sempre, les tècniques, i què ens agrada dels nostres projectes preferits, crear-nos amb tot això un arxiu amb les nostres preferències un cop estiguin identificades i no dubtar en preguntar també a altres com ens veuen. I finalment incorporar un símbol a tot el que fem, un distintiu, una marca.

No crec que l'Ali Edwards incorpori una signatura als seus projectes, jo no l'he vist, tot i que si que té elements molt propis, però jo sí que vaig voler entrar en el tema del símbol comú, i per sempre més l'he inclòs a tot el que faig.

1 comentari:

Related Posts with Thumbnails