diumenge, 22 de juliol del 2012

pE | 2012 del 15 al 21 de Juliol

Si el dissabte vàrem desfer les maletes i escombrar la sorra que venia de Mallorca, el diumenge 15 tornem a fer-les, tot i que ara només per la Berta i el Pol que marxen de colònies esportives amb l'escola. Només serà una setmana, i amb un caire diferent a les colònies de La Trepa, però al Pol li feia molta il.lusió anar-hi i a la Berta li ha tocat també.

La maleta del Pol també inclou un medicament per l'otitis, un "souvenir" que es porta de Mallorca i que hem de controlar per la via ràpida..., no sigui que ens tornin al nen a mitja setmana.


Dia 16, el meu sant i sopar a la terrassa amb un Hermanos Lurton que tenia reservat per un dia especial. Síííí,  Maica vol dir Maria Carme.


I parlant de terrassa, em miro de prop aquesta fusta, abans que el Joan la poleixi i la vernissi, com cada any.


I ara, mentre el Joan deixa la terrassa bonica jo vaig de compres, un nou llibre i un "trapito".


La setmana passa ràpid, sense horaris a casa i amb horaris a la feina. Després de la setmana de Mallorca em reincorporo i dia a dia vaig agafant el meu lloc i organitzant el meu espai. El divendres però ja plego a la una i marxem cap a Jafre, aquest cap de setmana estem sols, però amb una agenda plena.

Per començar el dissabte ens llevem ben d'hora, ben d'hora per anar a pescar. Jo no pesco, el dels peixos és el Joan. Jo llegeixo i llegeixo el meu llibre nou. I quan tornem a casa al migdia semblo un pollastre a last, de tant que m'ha tocat el sol.


I per acabar el dia, sopar a L'Estartit i Festa Major a Albons, una mica de ballaruga amb La Banda Puig, fins no sé quina hora, amb amics i el Joan. L'estiu té aquests petits plaers, un dia al sol és fantàstic i complert...


I la nit d'estiu és màgica i romàntica... Fi de festa amb un petó de licor.


Avui la meva cançó és La dansa del vestit, de Txarango, a qui he descobert gràcies a la Berta i als seus amics jafrencs. Segur que us agrada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts with Thumbnails