dilluns, 17 de desembre del 2012

Una mica més d'Imatges d'Advent



Avui he tornat a publicar a Diario de Navidad. En realitat havia de fer-ho el dissabte, però s'han reorganitzat una mica les dates i he fet un salt cap endavant. 
La veritat és que jo no dono massa joc, perquè el meu projecte "7" no comença fins el 24 de desembre, i de moment només n'he fet les impressions inicials dels texts de les cançons que he triat i ratlles per escriure. Un cop posades les fotos ja serà una altra cosa, i podré acabar de decorar. De fet cada any he seguit el mateix ritme i esquema de treball : 
  • La història del projecte : com el plantejo i quin caire li dono. Aquest any el journaling és un combinat entre lletres de cançons de Nadal i les meves paraules escrites a mà, amb fotos dels 7 dies de Nadal-Cap d'any - Reis.
  • L'estructura : el format que aquest any és vertical. Dins el mateix àlbum primer hi posaré el projecte Imatges d'Advent amb una foto per cada dia impresa a 5x5 cm, i arxivada en fundes de diapositives, i a continuació començaré el "7", amb tres pàgines per dia i moltes fotos. Pot donar-se el cas que finalment hagi de separar els dos projectes, ja que penso que el gruix serà excessiu, però no hi fa res.
  • La decoració : unes grans etiquetes de MdeMini per cada dia dels 7, paper decorat i complements que es posaran en últim moment.
Podeu veure'n més detalls a les diferents entrades que he anat fent a Diario de Navidad : aquí, aquí, aquí i la última entrada aquí.

I concretament a l'entrada d'avui també us ensenyo un disseny diferent de Carta als Reis, que si us agrada podeu descarregar en format pdf. No us la perdeu.


1 comentari:

  1. m'encanta el teu treball!
    a redera teu, jo també tinc el meu project life en fundes de cromos. m'agrada tant, que ara ja no m'agraden tant les fundes originals! :o)
    i ara va... i canvies altre cop! quina passada les fundes de diapositives! es pot saber on les compres?
    moltes gràcies!
    una abraçada
    gemma

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails