dimecres, 2 de gener del 2013

Aquest petit mot



"Aquest petit mot" o "One little word" és, com moltes coses que jo faig, una proposta que planteja l'Ali Edwards a començaments d'any a totes les persones que la seguim. És la tria d'una paraula, un mot que ens ha d'acompanyar durant tot l'any i que no deixa de ser un propòsit, una intenció, una idea, una finalitat.

Aquest any 2012 que ha acabat era el meu any de Somriure. He plorat bastant si us he de dir la veritat. He plorat per allò que vaig perdre, he plorat per la por a perdre, he plorat per desitjar i no poder aconseguir. Malgrat tot, no he oblidat que era el meu any de Somriure i em repetia : Somriu, és any de Somriures.
I cada somriure val més que 100 llàgrimes, per tant el balanç ha estat positiu. Si ho mires bé i t'ho proposes, sempre és positiu.

Ara hem acabat ja aquest 2012. Sembla que el 2013 encara ha de ser pitjor. Espero no deixar de somriure, però enguany el meu petit mot pel 2013 és ENDAVANT.

Endavant per no estar assentada esperant, sinó caminant sense parar.
Endavant per no viure de records, sinó viure d'accions.
Endavant, per no mirar enrere, a menys que la vista sigui maca.

Us animo a que hi penseu i que feu la vostra tria, el vostre petit mot.

I demà 3 de Gener, una nova publicació del meu projecte "7" a Diario de Navidad 


2 comentaris:

Related Posts with Thumbnails