divendres, 5 d’abril del 2013

Bicicletes

Malgrat ser un dia plujós, si no recordo malament estem a la primavera, ja sabeu, aquella època de l'any que et convida a sortir, veure el sol que cada cop és més present, gaudir de millors temperatures i començar a pensar en guardar jerseis. 
Però això, avui no. 

De moment avui sí que puc oferir-vos el meu darrer disseny per MdeMini : "Primavera". Un nou kit d'etiquetes adhesives per acompanyar els vostres projectes primaverals plens de fotos amb sortides, passejades, i bicicletades... 


Ja el teniu disponible a la botiga on line MdeMini.

De fet no és la primera vegada que faig un kit amb el nom Primavera. Fa temps vaig fer unes floretes, de les que en podeu veure una mostra en aquest layout on surt la Berta.
Aquest cop m'he inspirat en una cançó de Blaumut que m'encanta i que sento molt sovint. Primer em va agradar la cançó i després vaig pensar que volia unes etiquetes amb bicis.

Ara no us penseu que jo vaig en bici... ni en tinc. Jo faig scrapbook. I també escolto música.




I quan pari de ploure gaudiré de la primavera.

2 comentaris:

  1. M'encanta la cançó i les etiquetes són precioses i originals, com totes les teves creacions :)

    Una abraçada!!!!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails