dilluns, 8 d’abril del 2013

Endavant



Estic fabricant el meu àlbum de fotos de Setmana Santa.
Jo com la Mercedes Milá, "Hago lo que me sale del Bolo", de manera que practico l'scrap d'àlbum digital, amb afegits d'etiquetes MdeMini, materials reciclats i altres cosetes de fa temps i alguna més actual de polaca.

Espero ensenyar-vos aviat el meu àlbum-recull de fotos de 5 dies d'escapada feliç. Però de moment avui vull compartir amb vosaltres el vídeo de Macklemore & Ryan Lewis, del "Can't hold us". La penya aquesta també vol sortir pitant com jo, tirar endavant, vèncer, cridar, saltar i aixecar les mans.

Here we go back, this is the moment.
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us


1 comentari:

  1. jaja Maica ets la llet!! Avui amb aquesta entrada m'has tret un somriure!!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails