divendres, 8 d’agost del 2014

Per si passeu per aquí

Per si passeu per aquí us puc dir que SÍ, encara faig scrapbook. Ja sabeu : slow-scrap, que és el millor de tots. Bé és broma...
Doncs fent coses lentament he preparat en el darrer mes el que serà el meu projecte DIESALSOL d'enguany.


Pel 2014 he volgut fer alguna cosa diferent, la idea era utilitzar una llibreta de base i fer-la servir de diari, juntament amb fotos. Una cosa com l'Smash Book, pero a la meva bola. Vaig dubtar entre Pantone i Moleskine, que també té llibretes de colors, però finalment em vaig decidir per Pantone perquè m'encanta la seva gamma de productes.

Tot i que potser acabaré del rosa xiclet fins dalt de tot. 
De moment el que he fet ha estat dividir les pàgines totals de la llibreta en els dies de les nostres vacances i he fet una mica de decoració a la primera de cada dia. Us he de dir que la idea és treure pàgines, cosa que serà fàcil perquè estan perforades, i així no agafarà massa volum, entre les fotos i altres coses que hi pugui enganxar.


Aquesta vegada he fet els dies amb una plantilla i un punxó amb la punta rodona, per donar aquest relleu a la cartolina blanca.


El número és l'element comú de totes les primeres pàgines, i us en mostro algunes d'elles. La decoració utilitzada és com sempre molt simple. Qualsevol petita cosa serveix.


Aquelles coses que sempre anem guardant 



Amb una mica de distress per donar color.


O alguna estampació


I també alguna etiqueta MdeMini


La pàgina de la tornada.


Però la veritat és que amb una llibreta de format A4 no em veig anant a la platja, de manera que escriuré a la llibreta normal de tota la vida i després aniré enganxant els full a la llibreta Pantone, juntament amb les fotos.


Però per això encara falta una mica. 
De moment fotos i paraules.

3 comentaris:

  1. Hola Maica!! doncs m'agrada molt l'idea i les primeres decoracions!! jo vaig passant pel blog i sé que vas fent cosetes; aviat farà 5 anys d'aquell taller, en el qual, em vas ensenyar un munt de materials i tècniques :-) el cert és que les coses que fas m'encanten, per què sempre hi ha un detallet que les fa diferents a les coses que veig en altres blogs.
    Bon estiu!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. maica! aquest agost no he passat per aquí...les vacances ens desconecten de tot...però ara vull tornar a agafar el ritme escraperu que tant m'agrada...
    Ja saps que jo sóc la teva "superfan" !! I no e perdo res del teu blog
    Ja tinc ganes de veure el resultat d'aquest projecte! Serà genial.Segur
    Una abraçada

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails