dimarts, 13 de gener del 2015

Dies 4 i 5 de SET


Avançant amb l'àlbum de Nadal, sí.
Avui us ensenyo les pàgines del quart i cinquè dia, és a dir Cap d'Any i Any nou, dos dies molt diferents l'un de l'altre, el primer més bulliciós i el segon totalment tranquil, una mena de jornada de reflexió i posta a punt de nous propòsits pel 2015.

Penso que el fet de utilitzar fundes, en el meu cas, fa que decori menys. Miro les fotos i vull posar-ne moltes, de manera que, un cop posades a les fundes, ja no veig massa necessari afegir gran cosa.
Faig per cada dia una pàgina d'introducció, amb el núm del dia i alguna referència al dia concret. A tot el projecte he utilitzat aquests números de cartró als que he fet un embossing amb pols daurada.


Seguint la pàgina d'introducció, amb el diari imprès al darrera hi ha una funda per dues fotos 15x20.


Aquesta foto l'he utilitzat per escriure-hi el menú de La Llúdriga, on vàrem anar per Cap d'Any.


A banda de les parauletes que vaig enganxant, intento fer alguna etiqueta amb aquest paper de topos daurats, per generar un fil conductor dins tot el projecte, a banda de que els papers son tots ells de la mateixa col.lecció.


Va ser una bonica vetllada que va començar i acabar al Bart, el Local Social de Jafre.



Moltes rialles.



I passem al cinquè dia, 1/1/15.


Aquesta targeta té imprès un dels 4 dissenys que he fet per aquest projecte, aprofitant que no hi havia molt diari.


Va ser un dia de descans, acabar d'exhaurir el Nadal a Jafre, esperar la tornada de la Berta que havia anat de Cap d'Any amb els seus amics...


Fer llistes i repassar despeses. I és que el Nadal passa factura també a la butxaca.


I a més de les meves fotos he volgut afegir-hi aquesta que es van fer la colla de la Berta. He aprofitat una funda de 10x15 que m'havia quedat sola després de les meves combinacions del dia 25, però he folrat la part dels forats i n'he fet de nous perquè així no es bellugarà. 


A la part de darrera he posat paper decorat i una decoració que venia amb el kit del Week in the Life.

I de moment això és tot. Durant aquesta setmana acabaré els dies 6 i 7 de SET i ja donaré pas al Projecte-50, del que ja tinc preparades les etiquetes de gener en català, la pàgina d'introducció i les plantilles de Photoshop amb els diferents dissenys de fulla, per organitzar-me millor.

I per acabar avui també una mica de música

2 comentaris:

  1. bonic i net.com estic acostumada a veure els teus projectes. Feliç 2015!
    Ah!! i la cançó...el meu fill no para de cantar-la!!Amb només 4 anyets...jejej...;)

    ResponElimina
  2. Jajaja...és un crac!!! I jo torno a la infantesa..

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails